Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Τάνια Τρύπη : «Νιώθω πιο νέα απ' ό,τι στα 20!»

Ο χρόνος είναι σύμμαχος της, ενώ οι δύο κόρες της και ο έρωτας αποτελούν τα σημαντικότερα κεφάλαια της ζωής της.


Το μικρόβιο της υποκριτικής υπήρχε από μικρή ηλικία μέσα της και η μοίρα είχε επιλέξει να της φανερώσει σύντομα τον επαγγελματικό δρόμο που θα ακολουθούσε λίγα χρόνια αργότερα. Η Τάνια Τρύπη, σε ηλικία μόλις 12 ετών, υποδύθηκε την Έλεν Κέλερ στη θεατρική παράσταση Το Θαύμα της Άνι Σάλιβαν δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Τηλεόραση, θέατρο, κινηματογράφος μπήκαν στη ζωή της και η μία επιτυχία έφερνε την άλλη.

Ο ρόλος της Βέλμα Κέλι, την οποία υποδύεται στην παράσταση Chicago, ήταν το όνειρό της. Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για πρώτη φορά πέρσι στο θέατρο Παλλάς. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα το πολυβραβευμένο μιούζικαλ να ανεβάσει ξανά αυλαία, στις 12 Σεπτεμβρίου, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων. «Αυτός ο ρόλος ήταν όνειρο ζωής» εξομολογείται η Τάνια Τρύπη στο People. «Για μένα, η Βέλμα είναι από τους ρόλους που αγαπούσα από παιδί, οπότε καταλαβαίνεις ότι ήταν ένα τεράστιο δώρο. Το δέχτηκα με τόση αγάπη» λέει με ενθουσιασμό.


Αναμφισβήτητα το όνομά της έχει συνδεθεί με το μιούζικαλ, ενώ διδάσκει το αγαπημένο της είδος θεάτρου σε γνωστή δραματική σχολή. «Είναι το είδος που αγαπώ και υπηρετώ πάρα πολλά χρόνια. Είναι δύσκολο, αλλά είμαι πολύ ευτυχισμένη και όταν το αποδέχεται ο κόσμος, γίνεται ακόμα πιο υπέροχο».

Όση ώρα κρατάει η συζήτηση, δεν σταματάει να μιλάει με ενθουσιασμό για το ρόλο της. Η ηρωίδα της, Βέλμα Κέλι, βρίσκεται στη φυλακή γιατί έχει δολοφονήσει δύο αγαπημένα της πρόσωπα. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για μια γυναίκα να φτάσει στο έγκλημα; «Πάρα πολύ εύκολο. Είναι μια λεπτή γραμμή. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε το καλό και το κακό μέσα μας. Δεν ξέρω, όμως, σε τι θέση μπορεί να βρεθεί κάποιος και σε τι κατάσταση ώστε να οδηγηθεί σε ένα έγκλημα. Είναι ευαίσθητες οι ισορροπίες και καλό είναι να κρατιούνται» εξηγεί.

Ωστόσο, η δική της ηρωίδα είναι η κυρίαρχος των φυλακών, όπου η επιθυμία της είναι όχι μόνο να είναι αγαπητή αλλά και να τραβάει πάνω της όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Μόνο που κάποια στιγμή μια άλλη φυλακισμένη παίρνει τα ηνία, η Ρόξι Χαρτ, την οποία υποδύεται η Σμαράγδα Καρύδη, και οι ισορροπίες αρχίζουν να ανατρέπονται.


 Δύο δυναμικές προσωπικότητες σε δύο έντονους πρωταγωνιστικούς ρόλους πάνω στη θεατρική σκηνή. Πόσο εύκολο είναι να συνυπάρξουν; «Με τη Σμαράγδα γνωριζόμαστε από παιδιά και κάναμε μαθήματα μπαλέτου μαζί. Υπάρχει αγάπη, σεβασμός, εκτίμηση, θαυμασμός ετών, οπότε είναι το άλλο μου μισό πάνω στη σκηνή. Δεν είναι εύκολο να έχεις τόσο καλή χημεία, ειδικά τα θηλυκά που είναι έντονα και ως προσωπικότητες, αλλά στη δική μας περίπτωση η μία κοιτάζει στα μάτια την άλλη» αναφέρει για τη συμπρωταγωνίστριά της.


Γυρίζει πίσω στο παρελθόν και συγκεκριμένα πριν από ενάμιση περίπου χρόνο, τότε που κράτησε για πρώτη φορά το κείμενο στα χέρια της. Αλήθεια, πώς άρχισε να προσεγγίζει μια γυναίκα που έχει δολοφονήσει δύο ανθρώπους; «Στο θέατρο δεν μπορούμε να κάνουμε μόνο πράγματα που μας ταιριάζουν, γιατί θα ήταν πολύ βαρετό. Χρειάζεται να κάνουμε πράγματα που μας εξιτάρουν και θα μας εξελίξουν. Όλο αυτό είναι ένα παιχνίδι. Δεν μου αρέσει ο διαχωρισμός “εμπορικό και ποιοτικό θέατρο”, οι ταμπέλες με ενοχλούν. Ο ηθοποιός πρέπει να υπηρετήσει ό,τι του ζητηθεί» λέει.

Η επαγγελματική διαδρομή μέχρι το σήμερα έκρυβε περισσότερες όμορφες στιγμές ή περιπλανήθηκε και σε δύσκολα μονοπάτια; 

«Ήταν τόσο καλές οι στιγμές! Νιώθω πολύ τυχερή, γιατί μπήκα από μικρή στο χώρο, γνώρισα ανθρώπους πολύ σημαντικούς και μαθήτευσα δίπλα τους.

Είμαι ευτυχισμένη γιατί η δουλειά μου είναι και το χόμπι μου. Ακόμα και τα παιδιά μου εκεί μεγάλωσαν. Μάλιστα, έχω θηλάσει παιδί μέσα στο θέατρο εν ώρα πρόβας» αποκαλύπτει.

Ο ρόλος της μητέρας έχει πάντα τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή της, αφού είναι μητέρα δύο κοριτσιών, της 19χρονης Μαρίνας (την απέκτησε από το γάμο της με τον Αλέξη Μάρδα) και της 13χρονης Τζένης (την απέκτησε με τον Κωνσταντίνο Καζάκο). Ως μητέρα η Τάνια θεωρεί τον εαυτό της «ροκ».

«Δεν είμαι η κλασική μαμά. Φυσικά και είμαι από πάνω τους, έχω υπάρξει και υπερπροστατευτική, αλλά σε θέματα υγείας, γιατί με αγχώνουν πάρα πολύ. Τώρα πια όχι τόσο, αλλά έχουν μεγαλώσει οι κόρες μου, μεγάλωσα κι εγώ.

Πάντως, υπάρχει εμπιστοσύνη, αλλά είμαστε όσο κοντά μπορεί να είναι ένας γονιός με το παιδί του. Εγώ είμαι μαμά, δεν είμαι φίλη» λέει η Τάνια διαχωρίζοντας τους ρόλους.

Η μικρή διαφορά ηλικίας που έχει με τις κόρες της μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να κρύβει. «Τις έκανα πολύ μικρή και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου, γιατί υπάρχουν και κοπέλες στην ηλικία μου που προσπαθούν να κάνουν παιδί.

Οι αντοχές είναι τελείως διαφορετικές. Πάνω σ’ αυτό το θέμα ούτε η καριέρα έχει σημασία, καθώς όποτε και να τη σταματήσεις, μπορείς να την αρχίσεις πάλι. Δυστυχώς, κάποιες γυναίκες πέφτουν στην παγίδα “μου έτυχε ο τάδε ρόλος” και τα χρόνια περνάνε.

Για τη γυναίκα είναι πολύ δεσμευτικό. Σήμερα δεν θα μπορούσα να έχω ένα μωρό, δεν γίνεται. Δεν έχεις την υπομονή τώρα, θέλεις άλλα πράγματα.

Οι κόρες μου έχουν μεγαλώσει, είναι ανεξάρτητες, είναι άλλη φάση. Εμείς κάνουμε έξοδο ενηλίκων» σχολιάζει.

«Μας αρέσει να κάνουμε πολλές βόλτες, να περπατάμε ώρες, να πηγαίνουμε κινηματογράφο και να συζητάμε πολύ. Ευτυχώς συζητάμε τα προσωπικά μας. Τις αντιμετωπίζω ως δύο ανεξάρτητες προσωπικότητες, δεν μπορώ να επέμβω, μπορώ να είμαι δίπλα τους σαν αγκαλιά και προστασία, να πω τη γνώμη μου όταν μου ζητηθεί και ευτυχώς ζητάνε τη γνώμη μου, όπως κάνω κι εγώ. Έχουμε μια σχέση ισότητας. Έχω δύο αξιολάτρευτα κορίτσια, που δεν μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα» λέει τρυφερά.

Οι κόρες της, όμως, δεν παραλείπουν να κάνουν τη δική τους κριτική. «Έρχονται σε πρόβες, στην παράσταση, κάθονται στο καμαρίνι. Δεν μου έχουν πει κάτι για ρόλο, συνήθως θα διαμαρτυρηθούν για τη διάρκεια της παράστασης αν είναι μεγάλη. Αυτό για το οποίο έχουν άποψη είναι τα μαλλιά μου. Όταν τα αλλάζω, λένε “να τα κάνουμε όπως ήταν πριν”».

Ο χρόνος που περνάει έχει αποδειχτεί σύμμαχος για την Τάνια Τρύπη. Εκείνη αισθάνεται τα θετικά του σημάδια; «Εγώ νιώθω πιο μικρή από τότε που ήμουν 20 χρόνων. Μου αρέσει ο χρόνος που περνάει και είναι προς όφελος των εμπειριών, αλλά δεν δίνω σημασία στο τι γράφει μια ταυτότητα. Δεν καταλαβαίνω γιατί γράφουν η “55άχρονη Madonna”. Της φαίνεται; Πάνω στη σκηνή δεν φαίνεται η ηλικία της, οπότε ποιος βάζει ηλικία σ’ αυτή τη γυναίκα;» αναφέρει.

Η Τάνια Τρύπη προσπαθεί να κρατάει την προσωπική ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. «Υπάρχουν άνθρωποι που προβάλλουν τη ζωή τους, εγώ δεν θέλω να το κάνω. Δεν νομίζω ότι με ωφελεί ως επαγγελματία να κάνω μια φωτογράφιση με τα παιδιά μου ή το σύντροφό μου. Δεν θα τρέξω να κρυφτώ, αλλά δεν θα πάω να στηθώ, γιατί δεν μου ταιριάζει. Πιστεύω πως δεν έχει σχέση με τη δουλειά μου» αναφέρει.

Αν θα έβαζε έναν τίτλο στη ζωή της, όπως αυτοί στα θεατρικά κείμενα που μελετάει, ποιος θα ήταν αυτός; «Δεν μπορώ να σου δώσω κάποιον τίτλο. Μπορώ να σου πω ότι δεν βαριέμαι καθόλου. Αγαπώ πολύ τη ζωή και αγαπώ πολύ τη ζωή εκτός θεάτρου. Το υπηρετώ, αλλά υπάρχουν κι άλλα πράγματα, εκτός από το θέατρο» σχολιάζει.
Όσο για το αν της λείπει κάτι από τη ζωή της; «Όχι, όχι. Είμαι καλυμμένη. Πολλές φορές ζητάμε πράγματα και δεν εκτιμάμε αυτό που έχουμε, το οποίο είναι πολύτιμο. Είμαι μια χαρά, θέλω να συνεχίσω να είμαι έτσι» λέει χαμογελαστή.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και θα δημοσιευτεί αρκεί να μην είναι υβριστικό ή... διαφημιστικό!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...